Trecut si prezent, mereu in vietile romanilor

Istoria Policolor

Construim istoria Policolor din 1965, data la care s-au pus bazele Intreprinderii de Lacuri si Vopsele

Cu pasiune pentru culoare, cu dedicatie pentru dezvoltarea cercetarii si implementarea noilor tehnologii, investind incredere in oameni si cu respect fata de clienti dezvoltam continuu afacerile companiei.

1965

Se infiinteaza Intreprinderea de Lacuri si Vopsele Bucuresti, furnizor al industriilor nationale si al pietei bunurilor de larg consum din Romania.

1973 – 1974

Intreprinderea isi extinde capacitatea de productie prin punerea in functiune a sectiei de fabricare a rasinilor sintetice, a vopselelor destinate exportului, a unei fabrici de lacuri si vopsele nitrocelulozice

1976 – 1990

Intreprinderea de Lacuri si Vopsele Bucuresti devine primul si singurul producator de emailuri auto OEM (Original Equipment Manufactory).

1990

Intreprinderea de Lacuri si Vopsele Bucuresti se transforma in societate pe actiuni sub denumirea de S.C. Policolor S.A.

1997

Actiunile companiei Policolor sunt cotate la Bursa de Valori Bucuresti.

Se incheie procesul de privatizare a companiei Policolor prin achizitia pachetului majoritar de actiuni (51%) de catre Fondul Roman de Investitii impreuna cu RAEF (Romanian American Enterprise Fund).

Policolor este certificat conform standardului SR EN ISO 9001/1995 9001/1995.

1998

Policolor achizitioneaza pachetul majoritar de actiuni al Orgachim JSC, cel mai mare producator de lacuri si vopsele din Bulgaria.

1999

Policolor implementeaza Sistemul de Management al Mediului, in conformitate cu normele interne si internationale specifice domeniului.

Se lanseaza marca SPOR si astfel Policolor marcheaza intrarea pe piata din Romania a vopselelor decorative de calitate.

2001

Policolor isi diversifica gama de produse, lansand branduri precum IRIS, G.A.T.A., Sistemul Villa (Villa Supra, VillaPrima, Villa Grund), Ecolor.

2002

Policolor obtine certificarea SRAC si IQNET pentru Sistemul integrat de Management al Calitatii si Mediului.

Se desfasoara prima campanie de imagine a marcii Policolor, o premiera pentru intreaga industrie de lacuri si vopsele din Romania.

2003

Policolor lanseaza gama de produse KLAR Professional destinata vopsitorilor auto profesionisti.

2004

Policolor lanseaza reteaua nationala de magazine Policolor-Casa Culorilor care ofera atat produsele clasice, cat si o paleta coloristica de peste 1000 tonuri de vopsele lavabile realizate pe masinile de nuantat.

2005

Policolor infiinteaza clubul KLAR'ART, patronat de KLAR Professional, club ce reuneste toti aerografistii din tara.

Are loc lansarea Centrului de Formare KLAR Professional; ca raspuns al nevoii de perfectionare a pregatirii profesionale a vopsitorilor auto.

Este lansata gama DEKO Professional, destinata segmentului profesional al pietei de constructii

2006

Policolor lanseaza gama economica MAESTRO.

Policolor primeste trofeul „Laurii Tribunei Economice” pentru performantele economice, creativitatea, calitatea si competitivitatea in afaceri.

Policolor participa prin divizia DEKO Professional la toate targurile si expozitiile CAMEX la nivel national, prilej cu care primeste si diploma de “Cel mai frumos stand”.

2007

Se lanseaza la nivel national programul “Profesionistii de maine”, in parteneriat cu Ministerul Invatamantului.

2008

Demareaza programul de traininguri specializate pentru aplicatori si meseriasi.

2010

Policolor lanseaza produse inovatoare ce au in componenta ioni de argint: SPOR cu ioni de argint si SPOR Kids.

DEKO Professional, in parteneriat cu CEC BANK si BCR, sprijina programul de reabilitare termica prin OUG 69/2010.

2011

Policolor adera la Responsible Care, o initiativa voluntara, globala, care promoveaza dezvoltarea produselor si tehnologiilor ce contribuie la reducerea consumului de energie, a emisiilor de gaze cu efect de sera si conserva resursele planetei.

2013

Se lanzeaza brandul Casabellla.

Se relanseaza brandul Vinarom, care, datorita eficientei dovedite in utilizare si a raspandirii in piata, ajunge sa fie confundat cu produsul in sine, termenul Vinarom ajungand in DEX.

Policolor isi majoreaza participatia in Orgachim pana la 91.10%.

2015

La aniversarea a 50 de ani de la infiintare, Policolor demareaza proiectul de responsabilitate sociala Culorile Romaniei.

2016

Policolor ocupa pozitia 76, in crestere cu 21 pozitii fata de anul precendent, in top 100 cele mai puternice branduri romanesti.

2017

Policolor lanseaza produsele DEKO Creative Effect, special concepute pentru a oferi un aspect deosebit de atractiv peretilor interiori prin utilizarea tehnicilor creative de aplicare.