SPOR lansează o nouă campanie TV intitulată "alb de România"

SPOR, prima vopsea lavabilă lansată în România, un brand românesc contemporan, lansează o nouă campanie TV intitulată “alb de România”.

Azi, când tehnologia şi marketarea uniformizează adesea produsele, "Vopseşti uşor, vopseşti cu SPOR" merge mai departe, reinventându-se, noua formulă alb generos fiind exact ceea ce aşteaptă această piaţă dinamică de la o vopsea lavabilă: un alb perfect, care se aplică uşor şi eficient, albul rezistent în timp, care te invită să îl decorezi după bunul plac.

Noua campanie ne reaminteşte în cele 30 de secunde ale spotului TV, că SPOR este un produs elaborat permanent la standardele tehnice și ştiinţifice ale momentului, nicăieri altundeva decât în România, în laboratoarele Policolor.

Martori ai performanţelor produsului sunt chiar cei ce l-au creat, specialiştii atenţi la provocările din jur, ale vieţii şi ale naturii. Alb perfect întâlneşti în portul tradiţional românesc, la caii albi sălbatici care zburdă la malul Marii Negre sau zăpada neatinsă de pe creasta munţilor Carpaţi.

Obiectivul de comunicare este acela de a oferi consumatorului experienţa unică a folosirii cu uşurinţă a albului generos, perfect, cu rezistenţă de 5 ani.


"Spor este prima vopsea lavabilă românească, un brand aflat în topul preferinţelor românilor, care aleg produsele noastre pentru calitatea dovedită în timp. Spor Formulă Nouă este o vopsea de ultimă generaţie, care dovedeşte performanţă tehnică, excelenţă, uşurinţă în aplicare, dar şi cel mai bun raport calitate-preţ. Din datele noastre reiese că albul este cea mai căutată culoare, motiv pentru care am intensificat cercetarea pe acest segment. Rezultatul eforturilor noastre e că azi putem lansa lavabila cu alb generos garantată timp de 5 ani, venind în întâmpinarea clienţilor pretenţioşi care recunosc şi iubesc albul Spor", declară Camelia Dragomirescu (director de marketing în cadrul companiei Policolor).



bottomfooter