Inapoi

HR Assistant – Receptionist (Bucuresti)

Responsabilitati principale:

  • Primirea vizitatorilor la recepție prin întâmpinare, primire, direcționare și anunțarea lor în mod corespunzător;
  • Preluarea si redirectionarea telefoanelor si a mesajelor;
  • Primirea, sortarea si distribuirea corespondentei;
  • Efectuarea AWB-urilor pentru coresondenta expediata;
  • Rezervarea salilor de sedinte pentru intalnirile interne;
  • Pregatirea aranjamentelor de calatorie pentru colegi;
  • Oferirea suportului necesar altor departamente in activitatile lor;
  • Gestionarea relatiilor cu diferiti furnizori de servicii;
  • Asistarea altor departamente cu sarcini administrative atunci când este necesar
  • Sprijinirea departamentului de resurse umane în organizarea de evenimente, recrutări, beneficii, cursuri de formare sau alte inițiative similare legate de personal;
  • Pregătirea diferitelor tipuri de rapoarte pentru nevoile departamentului HR;
  • Îndeplinirea sarcinilor atribuite de managerul resurse umane cu privire la introducerea și procesarea datelor HR, rapoarte HR, statistici, analize sau sondaje.

Cerinte:

  • Experienta de lucru pe un post similar, reprezinta un avantaj;
  • Abilități MS Office;
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Atitudine si aspect profesional;
  • Abilitati solide de comunicare scris si verbala;
  • Abilitati organizatorice;
  • Abilitati de multitasking si gestionare a timpului, cu capacitatea de a prioritiza sarcinile;
  • Atitudine de serviciu pentru clienti;

Job-ul se adreseaza persoanelor locate in Bucuresti!

Aplica